Regulamin określa zasady płatności za zakupione usługi w biurze podróży Geopodróże
§1 Definicje
Na potrzeby niniejszego regulaminu, przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:
1. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub ułomna osoba prawna, która dokonuje na rzecz Usługodawcy, płatności z tytułu umów wiążących go z Usługodawcą.
2. Regulamin – niniejszy regulamin.
3. Usługodawca – biuro podróży Geopodróże zarejestrowane pod nazwą Geoświat Joanna Dobosz z siedzibą w Warszawie, 00-777 przy ul. Padewskiej 13, NIP 5214091936, REGON 540051344, +48 517 457 725.
3. Autopay: podmiot świadczący obsługę płatności online: Autopay S.A. z siedzibą w Sopocie przy ul. Powstańców Warszawy 6, NIP 5851351185, REGON 191781561.
§2 Postanowienia wstępne
1. Usługodawca świadczy na rzecz Klientów usługi w oparciu o zawierane z nimi umowy.
2. Usługi świadczone przez Usługodawcę na podstawie umów zawieranych z Klientami są odpłatne.
3. Usługodawca umożliwia Klientom opłacenie usługi przy wykorzystaniu płatności elektronicznej. Płatność odbywa się w następujący sposób:
a) Klient dokonuje wyboru usługi,
b) w podsumowaniu podaje wszelkie niezbędne informacje, wymagane w formularzu,
c) dokonuje płatności poprzez użycie przycisku „Kup teraz”,
d) Klient zostanie przeniesiony do wyboru sposobu płatności.
§3 Operator płatności
1. Płatności elektroniczne, w tym płatności kartą płatniczą, obsługiwane są przez operatora płatności: Autopay S.A. z siedzibą w Sopocie przy ul. Powstańców Warszawy 6, NIP 5851351185, REGON 191781561, KRS 0000320590.
2. Regulamin Autopay znajduje się pod następującym adresem:
https://pomoc.autopay.pl/storage/regulamin_platnosci_-automatycznych_autopay_od-04_11_2024.pdf
3. Usługa płatności jest świadczona na rzecz Klientów Usługodawcy na podstawie umowy zawartej z Usługodawcą.
4. Autopay jest niezależnym od Usługodawcy administratorem danych osobowych, wobec czego płatność realizowana jest w oparciu o regulamin Autopay, który Klient akceptuje, składając dyspozycję płatności.
§4 Metody płatności
1. Zapłata kartą płatniczą online:
a) Autopay obsługuje płatności kartą płatniczą bez dodatkowego pośrednictwa,
b) płatności mogą być dokonywane za pomocą karty Visa i MasterCard,
c) transakcje wybranych wydawców zabezpieczone są dodatkowo standardem 3DSecure wykorzystującym protokół autoryzacji płatności Verified by Visa oraz MasterCard SecureCode,
2. Zapłata kartą kredytową online: VISA, MasterCard.
3. Płatność automatyczna Pay by link:
a) to oferowana przez banki usługa polegająca na automatycznym wypełnieniu formularza przelewu i prostej autoryzacji transakcji realizowanej przez Klienta,
4. Szybki przelew bankowy:
a) przelew realizowany jest na podstawie wygenerowanych danych, które Klient uzupełnia
samodzielnie w bankowości elektronicznej.
5. BLIK:
a) Umożliwia dokonanie płatności, bezgotówkowo, za pomocą smartfona, a konkretnie za pomocą aplikacji banku na telefonie,
b) aby móc skorzystać z tej metody płatności należy być zatem klientem jednego z banków uczestniczących w systemie i korzystać z bankowości mobilnej za pośrednictwem aplikacji na swoim telefonie,
c) z BLIKA mogą korzystać również użytkownicy, którzy są klientem więcej niż jednego banku partnerskiego,
d) transakcja w systemie płatności mobilnych BLIK realizowana jest za pomocą generowanego w aplikacji mobilnej banku 6-cyfrowego kodu. Kody są jednorazowe, a ich ważność wygasa po 2 minutach od momentu ich wygenerowania na żądanie Klienta,
e) cały proces płatności jest szybki i wygodny, dane przelewu wypełniane są automatycznie, po zalogowaniu do aplikacji banku na telefonie generowany jest kod i za jego pomocą autoryzowana jest transakcja.
6. Przelew tradycyjny:
Geoświat Joanna Dobosz
ul. Padewska 13, 00-777 Warszawa
96 1160 2202 0000 0006 3816 7411
W tytule przelewu należy wpisać: nazwę wyjazdu oraz imię i nazwisko Klienta.
§5 Zwroty płatności
1. W przypadku zajścia konieczności zwrotu Klientowi dokonanej przez niego płatności, na przykład w wyniku nie uzbierania się wystarczająco dużej grupy, zwrot płatności zostanie dokonany na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej, która została przez Klienta użyta w pierwotnej transakcji, chyba że Klient ustalił z Usługodawcą inne rozwiązanie.
2. W każdym przypadku Klient nie będzie ponosił żadnych opłat w związku z formą zwrotu płatności.
§6 Reklamacje płatności
1. Klient może złożyć reklamację, jeżeli usługi dotyczące płatności, przewidziane w niniejszym regulaminie zostały wykonane niezgodnie z warunkami i zasadami określonymi w regulaminie Autopay lub ustawie o usługach płatniczych.
2. Reklamację usług Klient powinien złożyć bezpośrednio do Autopay. Reklamacja powinna być przez Klienta złożona niezwłocznie.
3. W celu uzyskania szczegółowych informacji dotyczących procedury składania reklamacji Klient może skontaktować się z operatorem płatności Autopay. Potrzebne dane kontaktowe znajdują się tutaj: https://pomoc.autopay.pl/kontakt. Telefon do obsługi reklamacji: +48 58 7604 844.
§7 Postanowienia końcowe
1. Usługodawca zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w Regulaminie. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin obowiązujący w dacie zawarcia umowy.
2. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 12.01.2025 r.
3. Administratorem danych wskazanych przez użytkowników w zgodzie na przetwarzanie danych osobowych w Serwisie jest biuro podróży Geopodróże zarejestrowane pod nazwą Geoświat Joanna Dobosz z siedzibą w Warszawie, 00-777 przy ul. Padewskiej 13, NIP 5214091936, REGON 540051344, +48 517 457 725.
4. Administratorem danych w ramach usługi płatności online jest właściciel serwisu Autopay: Autopay S.A. z siedzibą w Sopocie przy ul. Powstańców Warszawy 6, NIP 5851351185, REGON 191781561.
5. Każdemu użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.